Dobrý den,
s dětmi jsme v angličtině došli až po str. 39 v učebnici (pouze po písničku). Děti si vše projdou a naučí se slovíčka zvířat a částí těla až po str. 39. V pracovním sešitě si dodělají vše po str. 35.
Ve středu, tj. 29. 3., si napíšeme písemku na slovíčka a vazbu it has got/it hasn’t got – děti musí umět pojmenovat zvířata z lekce (ale pozor, mohou se objevit i jiná zvířata, která by děti měly znát), budou umět popsat části těla zvířat (wings, feathers, whiskers, tail, legs,…) a nakonec přiřadí popis zvířete ke zvířeti a potom sami jedno vybrané zvíře popíšou – používají aktivně vazbu it has got nebo it hasn’t got.
Domácí úkol k procvičení k písemce:
Vyberou si jedno libovolné zvíře, které v 5-6 větách popíšou – jak to zvíře vypadá, jaké má části těla, co to zvíře umí nebo neumí (can x can’t), případně co to zvíře jí.
Zdraví
V. Krpcová