POVINNĚ ZVEŘEJŇOVANÉ INFORMACE

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Název

Základní škola a Mateřská škola Kozlovice, příspěvková organizace

Důvod a způsob založení

Zřizovatel: Obec Kozlovice, Kozlovice 343, 739 47 Kozlovice

Organizace byla zřízena za účelem:

  • Poskytování předškolního vzdělávání v souladu s cíli předškolního vzdělávání.
  • Poskytování základního vzdělávání v souladu s rámcovými vzdělávacími programy a školními vzdělávacími programy.
  • Zajišťování zájmového vzdělávání dětí a žáků.
  • Uskutečňování školního stravování dětí a žáků.
  • Zabezpečení závodního stravování zaměstnanců škol.

Organizační struktura

Statutárním orgánem je ředitel školy Mgr. Jiří Brus.
V případě nepřítomnosti zastupuje v plném rozsahu statutární zástupkyně ředitele školy
Mgr. Zdenka Krpcová.

Složky organizace:

  • základní škola
  • mateřská škola
  • školní družina
  • školní jídelna

 

Kontaktní spojení

Adresa:           Základní škola a Mateřská škola Kozlovice, příspěvková organizace

739 47 Kozlovice 186

Telefonní číslo: 558 697 204

E-mailová adresa:  skola@kozlovice.cz

ID datové schránky: dv6mekn

Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:

  • základní škola, mateřská škola, školní družina, školní jídelna

Kozlovice 186, 739 47

  • mateřská škola – odloučené pracoviště
  • Kozlovice 666, 739 47

Internetové stránky: www.skolakozlovice.cz

Identifikační číslo

709 14 966

DIČ CZ709 14 966

 Účet organizace

ČSOB, č. ú. 172218137 / 0300

Dokumenty

  • Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání Rosnatka
  • Školní vzdělávací program pro předškolní vzdělávání „KOZLÍK MEZI DĚTMI“
  • Školní řád ZŠ
  • Školní řád MŠ
  • Vnitřní řád ŠD
  • Vnitřní řád ŠJ

Dokumenty jsou zveřejněny na internetových stánkách školy a v listinné podobě v ředitelně školy.

Řády školy rovněž zveřejněny na nástěnce „Informace“ v přízemí školy.

Postup při vyřizování žádosti o poskytnutí informace

Žádosti o informace

Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
k informacím, se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.

Příjem žádostí a dalších podání

Žádosti a podání se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace, předáním písemné žádosti na sekretariátu organizace, elektronickou poštou, prostřednictvím datové schránky.

Ústně lze podat žádost: telefonicky, osobně u ředitele.

Ze žádosti musí být zřejmé, že směřuje ke škole a kdo žádost podal.

Formuláře

Formuláře jsou k dispozici ke stažení na webových stránkách školy a v ředitelně školy.

Omezení práva na poskytnutí informací
Škola informaci neposkytne v těchto případech:

Požadovaná informace je v souladu se zákonem 148/98 Sb. o ochraně utajovaných skutečností a s nařízením vlády č. 246/98 Sb.

Informace vypovídá o osobnosti a soukromí fyzické osoby, zejména o rasovém původu, národnosti, politických postojích, vztahu
k náboženství, o trestné činnosti, zdraví a majetkových poměrech.

Informace je označena za obchodní tajemství ve smyslu § 17 zákona 513/91 Sb.

Informace byla získána od osoby, které informační povinnost zákon neukládá.

Informace se týká probíhajícího trestního řízení, rozhodovací činnosti soudů, nebo by její poskytnutí bylo porušením duševního vlastnictví.

Úhrady za poskytování informací a služeb

Vystavení druhopisu vysvědčení.

Vyhotovení kopie rozhodnutí.

Potvrzení přihlášky na SŠ – žáci, kteří již nejsou žáky ZŠ.

Platby se provádějí při podání žádosti.

Opravné prostředky

Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.

 

Postup při podávání stížností

Stížnost adresujte řediteli školy, jde-li o zaměstnance školy.

Stížnost ústní je nutno zaznamenat, autorizovat, stává se z ní stížnost písemná. Písemná stížnost se zařazuje do zvláštní evidence u ředitele školy.

Lhůty k vyřízení stížnosti:

stížnost bez nutnosti šetření – do 10 dnů

stížnost při šetření – potvrzení přijetí do 5 dnů, vyřízení do 30 dnů

O ústních jednáních při šetření bude sepsán zápis (jména přítomných, výstižné vylíčení, výsledek jednání, autorizace všemi přítomnými).

Stížnost je vyřízena uskutečněním opatření k odstranění závad a vyrozuměním stěžovatele.

Nejdůležitější používané předpisy

  • Zákon 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
  • Zákon 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících
  • Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky
  • Vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání
  • Vyhláška č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání
  • Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku
  • Vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování
  • Vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
  • Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních

 

Výroční zpráva

K dispozici v ředitelně školy a na webových stránkách organizace.